بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
هشداری برای میلان

هشداری برای میلان

 

بازی‌های سری A ایتالیا در بخش بانوان بعد از وقفه‌ای که برای انجام بازی‌های ملی داشت، دوباره آغاز به کار کرد و چهاردهمین هفته از این سری بازی‌ها با برگزاری شش مسابقه در روزهای شنبه و یکشنبه به پایان رسید.

 

روز یکشنبه تیم بانوان یوونتوس، مدعی و مدافع عنوان قهرمانی، همانند 13 بازی قبلی خود، موفق شد تیم سن مارینو را در خانه با نتیجه 3 بر 1 مغلوب کند و به رکورد 14 برد پیاپی دست یابد و با 42 امتیاز همچنان در صدر جدول رده‌بندی جای بگیرد. این در حالی است که میلان، تیم رده دومی جدول نیز با 39 امتیاز در تعقیب یوونتوس بوده و این تیم نیز تمام بازی‌های خود به جز بازی رفت مقابل یوونتوس را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این دو تیم بالای جدول در حالی در هفته پانزدهم باید به مصاف یکدیگر بروند که با برد مقابل حریفان خود (میلان 6‐1 پینک باری) هشداری جدی برای همدیگر ارسال کردند.

 

دختران بیانکونری که بازی رفت مقابل این تیم تازه به سری A آمده را نیز با نتیجه 2 بر صفر پیروز شده بودند، در این بازی که در خانه سن مارینو برگزار شد نیز با ذهنیت برنده وارد زمین مسابقه شدند و با وجود سبک بازی متفاوت حریف نسبت به بازی رفت، موفق به شکست آنها در خانه شدند.

 

در این بازی افراد اصلی برای شروع بازی عبارت بودند از:

 

باچیچ، سالوی، کاروسو، روسوچی، جیرلی (از دقیقه 92 برتی) ، بونانسه‌آ (از دقیقه 71 استاشکووا) ، بواتین، پدرسون (از دقیقه 57 چرنویا) ، لاندروف، هرتیگ (از دقیقه 71 آلوز) و سمبرانت.

 

بازی با حملات دختران بانوی پیر آغاز شد و تنها 13 دقیقه زمان لازم بود تا فشار بر روی دروازه سن مارینو کار را برای مدافعین این تیم دشوار کند و با یک اشتباه توپ را وارد دروازه خود جای دهند. با گل به خودی که توسط جولیا مونتالتی مدافع 28 ساله سن مارینو به نفع یووه‌ای‌ها زده شد، بازی در نیمه اول به پایان رسید تا مربیان با تاکتیک متفاوتی شاگردان خود را راهی زمین در نیمه دوم کنند.

 

این نتیجه برای سیاه و سفیدپوشان راضی‌کننده نیست و باوجود واکنش‌های بسیار خوب چوچولی دروازه بان سن مارینو، هرتیگ روی پاس گل زیبای چرنویا موفق به گشودن دوباره دروازه آنها در دقیقه 66 شد.
واکنش‌های خوب چوچولی باعث شروعی کارساز برای سن مارینو شد و این تیم موفق شد دروازه یوونتوس را در دقیقه 78 باز کند و اختلاف را به حداقل برساند.
اما شاگردان گوارینو به این سادگی تسلیم نمی‌شوند و با ورود آلوز به زمین در دقیقه 71 بازی دختران باز هم هجومی‌تر شد و ماریا در دقیقه 89 با یک پاس عالی، کریستیانا جیرلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او نیز به زیبای دروازه حریف را برای سومین بار گشود.

 

ریتا گوارینو نیز با اشاره به اشتباهاتی که شاگردانش داشتند گفت:

 

نتوانستیم از تمام موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنیم، با اینحال بازی را خوب کنترل کردیم و قبل از بازی مهم هفته آینده، سه امتیاز ارزشمند را با خود به خانه می‌بریم.

 

همانطور که مورد اشاره قرار گرفت بازی بعدی یوونتوس در خانه و مقابل میلان رده دومی است. بازی رفت این دو تیم نیز با نتیجه 1 بر هیچ به نفع یوونتوس بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: